Toruń: całodobowy dozór i ochrona mienia oraz sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno - biurowych Instytutu Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników
Numer ogłoszenia: 79206 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników, ul. M. Skłodowskiej - Curie 55, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6500044 w.149, 123, faks 56 6500333.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: całodobowy dozór i ochrona mienia oraz sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno - biurowych Instytutu Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: całodobowy dozór i ochrona mienia oraz sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno - biurowych Instytutu Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników w okresie od dnia 07.04.2016 r. od godz. 24.00 do dnia 31.08.2016 r. do godz. 24.00 w następujących lokalizacjach: 1w Toruniu w siedzibie Instytutu przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 55, zadanie A,2 w Toruniu w budynku administracyjno - biurowym użyteczności publicznej przy ul. Szosa Chełmińska 30 - zadanie A1, 3 w Gliwicach w siedzibie Oddziału Farb i Tworzyw przy ul. Chorzowska 50 A - zadanie B, 4 w Piastowie w siedzibie Oddziału Elastomerów i Technologii Gumy przy ul. Harcerskiej 30 - zadanie C..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40-8, 98.34.11.20-2, 79.71.00.00-4, 90.91.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
zastrzeżone, zastrzeżone, zastrzeżone, kraj/woj. .
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 205742,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 263034,00
Oferta z najniższą ceną: 263034,00 / Oferta z najwyższą ceną: 263034,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zastosowano tryb zamówienia publicznego z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia ( rozwiązanie w trybie natychmiastowym dotychczasowej umowy na dozór i ochronę mienia oraz sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno-biurowych w Instytucie).